Mitt 2013

Har jobbat så mycket så har inte haft tid att skriva en summering av året som varit, men nu har jag tid så tänkte därför bjuda på lite höjdpunkter av det gångna året!
 
2013- Ett år där man har gjort så otroligt mycket som man aldrig kommer att ha chansen att göra igen. Jag och hela Skellefteå har fått vara med och fira ett SM-guld till Skellefteå. Har även gjort nånting man bara kan göra en gång, köpt min absolut första egna bil!!
Jag har även haft massa veckors praktik på akuten där jag lärde mig sååå mycket. Jag har varit på studentresa med fina tjejer och förtärt alldeles för mycket alkohol under kort tid, men den största dagen detta år var den 5 Juni, dagen då jag tog studenten!! När man fick sina betyg och fick gå in i kyrkan, kunde inte tro att det var sant?!? Jag har ju gått i skolan i 12 år, och så tar det slut på en dag? Men ojojoj vilken sten som släppte från axlarna denna dag, men den dagen gick snabbt förbi och det var dags för allvaret i att ha gått ut skolan....jobba!
Mycket av tiden sedan den 5 Juni har jag jobbat, jobbade hela sommaren på Annagården, gjorde även några pass på Annastigen. Efter sommaren kände jag att boende inte riktigt är något för mig så jag bestämde mig för att ta på mig så mycket pass som möjligt på hemtjänsten och det har jag ju fått nytta av. Har senaste 3 månaderna haft schema så jag är hur nöjd som helst!
 
2 st turkietresor har jag också hunnit med, två riktigt lugna resor där jag tog igen mig efter allt jobb och allt jobbigt som varit under året. Jag kan inte riktigt säga om detta har varit ett bra eller dåligt år, klart att året man tar studenten, reser själv för första gången osv är ett bra år, men egentligen är det bara de som sticker ut.
Kunde inte vara på stadsfesten något i somras p.ga. jobb, jag har inte kunnat festa med mina kompisar som jag hade velat, jag kunde inte gå ut nånting under jul, och jag saknade min älskade vän under nyår.
Har nu kommit på det absolut sämsta med detta år, och det är att Julia befinner sig på andra sidan jorden och jag saknar henne varje dag. Min dröm just nu är att jag ska ha möjlighet att åka och hälsa på henne i början av februari, men det återstår att se hur det blir med det!
 
Kommer inte på något mer som sticker ut från andra år, nu blickar vi framåt mot ett 2014 som ska bli mitt år, jag ska fylla 20år och få gå på systemet, jag ska göra det jag vill och inte fundera så himla mycket, och sist men inte minst så SKA jag flytta under 2014!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: