Onsdag

Som jag sa tidigare så kan man bli inringd på jobb när som helst, och just det blev jag igår. Blev väckjust före 7 för att dom ville att jag skulle börja jobba klockan 1? Dom hade väl i alla fall kunnat vänta med att höra av sig till klockan 9 när man för en gångs skull har lite möjlighet till sovmorgon.
Imorse hade dom också ringt, men det har jag aldrig hört. Men lika bra var det för jag hade bestämt mig för att jag inte skulle jobba idag!
Sitter just nu hos mormor och morfar, men dom är på jobbet och jag ska snart åka hem till mig. Där blir det städning och en lugn dag för ikväll är det boxer som står på schemat. Skulle verkligen vilja fara en sväng på stan, men jag har ingenting jag behöver så då är det bättre att spara pengarna.
Nu ska jag göra mig klar och sedan åka hem, önskar er alla en bra dag och kväll...
 
 
ni är underbara, älskar er mormor och morfar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: