Lördag

Igår var planen att jobba, (som vanligt) mellan 7-13 och sen hade jag bestämt att jag skulle hem och städa lägenheten!... så blev det ju inte, utan istället var jag tvungen jobba över så slutade 15. Direkt från jobbet upp till ishallen för att se pappas företagsmatch, snabbt hem och ta en VARM dusch och sedan iväg på
middag. Sen var det hockey, på kvällen var jag med amanda och Maja vilket slutade i spontanfest och utgång! Mycket trevligt, idag vaknade jag klockan 1.. åkte ner på stan med Maja för julklappsinköp, blev bara 1 julklapp men det är ju en bit på vägen iallafall.
Ikväll var det middag hos Jörgen och Marie och sen hockey hemma hos pappa. Avslutar dagen med en dusch och en tidigkväll, jobb imorgon 7-16.30!
Godnatt


Saknar dig min älskade syster


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: