Julafton

Nu är julafton över för denna gång, har fått många fina presenter. Inte så roliga julklappar men eftersom att jag bara hade önskat mig "flytta hemifrån" grejer.
Fick en brödrost, dammsuga, våffeljärn, vattenkokare, mackjärn, pengar, presentkort sen var det nått mer men minns inte vad det var, haha..
Har även jobbat idag 7-17, den lugnaste dagen jag jobbat någonsin! Men på något sätt var det mysigt att jobba julafton, hade tagit på mig klänning, strupbyxor och även satt lite smink i ansiktet. Kände mig fin för fösta gången på jobbet, mycket mysigt!
 
Ska snart ta och skjutsa hem min kära släkt och sedan blir det nog att se en film med Alva på hennes nya dator, bortskämda unge...
Näe nu är det tid att avrunda detta inlägg, hoppas alla får bra mellandagarn. God natt!!
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: