2013....

Trots att det är lov så har jag inte tid att blogga, vet inte rikgit vart mina dagar springer iväg..
Men i måndags jobbade jag  på annagården för första gången på mycket länge, och där har det hänt en hel del sedan sist. Sen var det snabbt upp på ishallen för hockey, igår bar det av till IKEA med Emma och Marie. Mycket trevlig dag och kom hem en aning fattigare, men mestadels saker till pappa. Har blivit att stiga upp tidigt varje dag på lovet så idag var det dax för en sovmorgon, men jag vaknade vid 9 och for och träna. Efter det följde jag Marie för att hon skulle tatuera sig, tog ganska lång tid så kom just hem och sitter nu och äter middag. Imorgon blir det att stiga upp tidigt för jobb, känns tungt med gillar det då lönen kommer!!
Kvällen bjuder på hockey och mys med pappa..
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: