Vila i frid älskade mamma❤

Har haft en tuff vecka, framför allt ett tufft dygn!
Igår förlorade min mamma kampen mot cancern och fick somna in i hemmet, omgiven av sina närmaste!
Hur konstigt det än låter så var det som att en klump i magen släppte och all oro jag har kännt lättade.
Jag vet att mamma älskade livet, fram tills för 6år sedan då hon blev sjuk! Hon har inte levt ett värdigt liv senaste 6åren. Men nu får ju göra exakt vad du vill, sväva bland molnen, slippa ha ont, slippa ha ångest!
Tack för allt du gjort för mig, Alva och för pappa. Vi ska fortsätta kämpa tillsammans och leva våra liv så hoppas jag att vi ses snart(dock inte för snart)...
Ha det så bra tills vi ses, jag älskar dig från djupet av mitt hjärta och saknar dig redan<3
Sovgott mamma❤❤



Kommentarer
Postat av: mika

2012-06-17 @ 16:38:52
URL: http://mikapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: