kolla vilket roligt inlägg...faktiskt ett av dom seriösaste jag har gjort

tänkte göra en kort resume av min dag igår och hur lycklig jag är för stunden(har variten surfitta på skolan idag)!

igår var det ju min födelsedag och den blev perfekt!
fick en resa till sthlm, en cykel, pengar, presentkort och lite småsaker! sen kom moa och mika och det var också en underbar present!
hade kort skoldag, fick äta mke tårta och gott fika, fint främmande och bra presenter!



nu hade jag tänkt visa mina skoldagar framöver och hur dom ska spenderas!
fredag- skola som vanligt, betygs snack i många ämnen
lördag-ledig
söndag-ledig
måndag-2000m, skolan som vanligt (tror jag)
tisdag-skola som vanligt med lååång sovmorgon
onsdag-ledig
torsdag-ledig, åker till stockholm!!
fredag-staaan i sthlm!
lördag-stockholm
söndag-stockhom
måndag-säkert nått roligt i sthlm sen åker vi hem
tisdag- låååång sovmorgon och säkert roliga saker i skolan
onsdag-hoppas på nån klassdag!
torsdag-skolavslutning!! eller okej slutar skolan;)

Känns som att jag har glömt en vecka men näe det tror jag inte att jag har, hade tänkt göra en till lista för jag har så tråkigt nu när det är reklam i bb...
+
har världens bästa vänner
+inte länge kvar av skolan
+får pengar imorn
+sthlm och en vecka!
+ledig från onsdag till tisdag!! :D
.............................................
-2000m på måndag
-måste betala 400kr för en mobil jag lämnat in på lagning
-har fått veta att mitt knä har blivit sämre


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: