julen 2013

 
Julen har passerat även detta år, julen har varit helt okej enligt mig. Jag har saknat  min bästa vän, saknar mamma varje dag och extra mycket såhär under storhelger.... men känner också att jag har jobbat lite för mycket för att kunna njuta av julen. Nu börjar vi blicka framåt mot sommaren, och gud vad jag längtar!
I lördags hade jag en väldigt trevlig kväll hemma hos Hanna med henne och Maja. Det började med pizza och hockey, sedan blev det lite alkohol och sedan utgång, mycket trevligt!
Känner mig mer och mer redo att fira in det nya året, tror att 2014 kommer att bli ett bra år, även fast jag under 2013 har gjort saker jag aldrig mer kommer att få göra, saker som är helt oförglömliga. Hoppas alla får en trevlig nyårs, och GOTT NYTT ÅR!!
 
Nu ska jag gå ner och klä mig lite, jobbar bara ett kortpass idag och sedan blir det hem och börja prova nagellack och kläder till imorgon! Ha en bra dag...
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: