cupcakes

 
idag har jag faktiskt tagit på mig bakrollen, jag och alva har provat baka två olika sorters cupcakes. himlar så gött det var! blev bjudna på middag hos mormor och morfar, haft ta hand om mig själv kväll och nu ser jag allt för min syster..vill man gråta så lovar jag att detta är rätt film, har gråtit i kanske en halvtimme nu.
Men det får mig att inse, man kan inte offra hela sig själv för att underlätta för andra vilket jag tror jag har gjort för mycket ibland...men det har ju fått betala sitt pris också.
 
nu ska jag göra lite fruktsallad sen sova, imorgon ska jag träna, fara på möte och sedan blir det nog lite plugg faktiskt..nattinatti
 
 
 
 
Sinnessjukt goda blev dom


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: