vad ska man göra när skadan redan är skedd, snälla kom tillbaka

det var ett tag sen jag bloggade nu, idag har jag äntligen iaf varit i skolan! hade kort dag idag så det kändes nästan som att jag skulle kunna göra bort några till lektioner!
hade utvecklingssamtal imorse, det gick bra förutom att jag ligger på gränsen på frånvaron men det är för att jag har varit sjuk så mke på sista tiden:( hoppas bara att jag håller mig frisk nu då, för att imorn är det valborgs och det ska jag spendera med några underbara brudar, med middag och mys.

ikväll vet jag ännu inte vad den bjuder på, men nån brukar ju dra ihop nått iaf! och då är det ju bara vänta och se om man blir inbjuden till den tillställningen ;)
jag lekte lite med webben just, men att visa dom bilderna här då kommer folka att stämma mig för mardrömmar :$ så jag hade tänkt visa vad jag hade på mig idag så jag ska visa de nu hade jag tänkt!

jag hade väl tänkt skriva ett inlägg ikväll också(beroende på vad jag ska göra) men annars får ni ha en bra kväll allihopa!!


 linne, bikbok jacka bikbokokej mörkaste bilden i världen, men....såhär har jag gått omkring idag, jeansen är från hm

lyssna på denna låt!! (det är inspelat) :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: