Älskade fredag

Nu är det nästan pinsamt länge sedan jag skrev... dessutom har det hänt en massa saker sedan sist.
Jag har flyttat in i min alldeles egna lägenhet, jag har försökt i den mån de går att bo in mig. Dock tar det ju ett tag att inse att detta nu är mitt hem och verkligen känna sig hemma där!
Sen att jag jobbar hur mycket som helst just nu gör ju inte att de går snabbare att bo in sig, sakta men säkert så kommer detta bli hur bra som helst.
Att planera och försöka få ihop en inflyttningsfest är ju inte heller det lättaste, men den kommer så småningom det lovar jag.
Har min lediga dag idag inför jobbarhelg, har assisterat Alva i skolan eftersom att hon har lyckats bryta armen. Blev ett fredagsfika på stigs efter att skolan slutade. Ska snart hoppa in i duschen och sedan göra mig klar för att gå bort och äta middag.
Ha en underbar helg!!
 
 
 Längtar mer än någonsin till utlandet efter detta jobbiga jobb år....
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: