43 DAGAR

Befinner mig just för tillfället på pappas jobb, jag och alva har tagt en skön eftermiddagspromenad och hamnade här för att värma oss. Idag har jag varit och kollat på bilar med Alva, för jag ska faktiskt köpa mig en bil. Har dock inte hittat den perfekta ännu, men letar man tillräckligt mycket så dyker den väl upp tillslut.
Vi ska snart ta och börja promenera hemåt, göra oss klara för middag hos mormor och morfar och sedan avsluta med hockey och förhoppningsvis en vinst!!!
Idag är förövrig min sista lovdag någonsin på gymnasiet...känns konsitgt men sjukt skönt.
Längtar som en tok till studenten och studentresan som väntar, bara 43 dagar kvar!!
Blir att njuta av helgen för att sedan återgå till vardagen med praktik..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: