Någon gång kanske det blir du och jag...

haft en mysig dag med julia, vi var på wayns och åt lunch med några otroligt roliga och mysiga tjejer som vi ska fira halloween med!!
Är riktigt taggad nu och vill bara att det ska bli fredag men ändå inte...för då är lovet slut:(
Vi har hunnit göra massa saker, och så helt plötsligt fick vi en inbjudan till att fara och äta tre rätters på folkparken(tror jag att det var). Missar dock hockeyn men det kanske det kan vara värt, har även fått en inbjudan till en föreläsning på torsdag och det känns riktigt spännande!
Nu kommer julia och hämtar mig så jag måste skynda mig att ta på mig ytterkläder så jag är klar när hon kommer, ha en trevlig kväll. bloggar nog när jag kommer hem, för jag har höga förväntningar på denna tillställning...
 
 
Dagen lunch, MUMS!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: