bästa köpter jag har gjort, någonsing!! ♥

fy fan vad dålig jag är på att uppdatera...borde skämmas:(, men nu när skolan har kommit igång borde det bli bättre för då kommer man in i vanliga rutiner igen!
idag så är jag dock hemma från skolan för jag är sjuk...hatar att vara sjuk när det är skola man missar så jäva mke, jag har migrän och feber.
ska sätta på rasmus på luffen nu och vänta på att alva ska komma hem, måste laga middag till henne för pappa ska jobba över idag och mamma är i umeå och är inlagd på sjukhuset för att hon ska få medicin.



sen har jag ju fått en ny kompis också, en såndär kompis som bara inte går att fara hemifrån utan!! kan nog vara det bästa köpet jag har gjort, någonsin!!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: