är huvet dumt får kroppen lida..

gårdagen var väl inte den bästa i mitt liv direkt...datakunnskapsbetyg, mattenationella tillbaka och betyg i matteA. men jag fick däreomt veta att jag har tre skoldagar kvar! måndag till veckan, tisdag till veckan sen är jag ledig till tisdag nästa vecka, onsdag är jag ledig och torsdag är det skolavslutning! :D
jippieeee!! :D:D:D

men på kvällen umgicks jag med underbara tjejer och vi gjorde massa trevligheter, blev rätt trött så jag for hem vid 12 typ och då gick jag från mikas pappa till busskuren vid freja för därifrån gick moas buss, och när jag kom hem såg det ut ungefär som att jag hade blivit duschad....hatar regn!!

hittade två söööta bilder på dom som gjorde min dag igår! ♥



Kommentarer
Postat av: mika

vafaaan?:(

2011-06-13 @ 14:46:29
URL: http://mikapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: