the best

vaknade av att pappa ringde och väckte mig typ...halv 12!
då sa han vist har du varit ute med hunden, och nyvaken som jag ba nej men jag är påväg ut nu....jag låg alltså i sängen. men jag gick iaf upp och gick ut så hon fick kissa, just nu ligger hon på en filt ute och leker i snön, hon ska snart få komma in.
jag ska kolla om lite lunch tror jag, sen så fick jag veta att jag har prov på måndag och det ser inte ut som jag ska till skolan imorn heller så jag kommer inte kunna ta hem några böcker, lysande :(...

ska se om jag hittar nån film, ta mig lite lunch och sen ska jag vila ett tag, jag så sjukt ont i huvet :(
skiver mer ikv, det är ju hockey ikv så jag är jävligt taggad !!!
btw: mamma är i umeå och får behandling, hon sovde där inatt men nu när hon skulle få medicin så får hon den inte, tycker det var jävligt dåligt av dom så nu sitter hon i en taxi påväg hem från umeå!?!?! jag hoppas ju att vi inte måste betala det för då kommer vi måsta svälta resten av månaden!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: