livet är en stor härlig fest.....

jag hatar att vara sjuk:(
förmodligen ingen skola för mig imorn heller, febern har stigit igen och nu ligger den en bit ovanför 38... men jag måste till skolan för att vi har ju prov på måndag och vi fick veta det i tisdags och då var jag ju hemma så jag fick veta det idag av mika....så det blir en sväng förbi skolan imorn för att hämta böcker, okej det beror på om jag tar mig till skolan, kan ju inte direkt sätta fart och cykla dit :(
mitt fotbollslag har träning idag och jag vill träna, på måndag ska jag träna på 360 och tänkt om jag inte är frisk då.....jadu då kommer jag att hoppa från nått högt..pappa är och köper färsk annanas till mig nusom jag ska sitta och smutta på tsm med popcorn till hockeyn.

jag och olsson kommer vara vakna hela natten, vist maja ;)
så det kommer nog nått inlägg sen inatt/ikväll också..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: