nu går lasset...mot stugan

idag bär lasset av till stugan, dan innan midsommar flyttar vi alltid ut till stugan över sommaren..det känns både skönt men också jobbigt för det blir långt in till stan :(
har dock inte ens börjat packa men jag är ju hem typ varje dag så att jag får väl ta dit saker lite då och då...och eftersom att vi inte har varken rinnande vatten, el osv så har vi ju absolut inget internett...så det kanske blir lite mobilblogg nån gång. (om det är nån som har smsat mig idag, som jag kanske inte tror. så dissar jag er inte min mobil är på lagning och den mobilen jag har nu alltså min gamla den har också slutat funka så jag har INGEN mobil....)

nu ska jag gå ner och packa lite och lyssna på min jätte braiga spotifylista där jag har lyssnat upp min 5ggr på alla dom bästa låtarna :(
full fart framåt!! hejdå, ha en bra midsommar så kanske jag slänger in ett inlägg ikväll OM jag lyckas få tag i nån mobil(a)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: