hotell♥sjukhuset...stan:D heeeeeem♥

jag har inte haft möjlighet att skriva nånting dom senaste dagarna...har bott i stugan och när jag har varit hemma har jag haft fullt upp med annat så jag har som bara inte kunnit:(

just nu sitter jag iallafall på sjukhuset i umeå och har just tjeckat(stavningen???) ut från hotellet, har sovit som en gud där inatt och frukosten var ju bara HUR good som helst! älskar hotellfrukost!
Mammas behandling är väl klar vid 1 då ska vi kanske dra en sväng förbi stan idag också och se bär det nog av hemmåt, gissar att mamma är trött så att jag får köra med det gillar jag!! :D

när jag kommer hem så ska jag nog till stugan så vi får se när nästa inlägg kommer men ni får vänta och se ;)hahha


denna skönhet ska jag nog umgås med ikväll! ♥♥♥♥♥♥

VILKEN JÄVLA GUL RUBRIK (a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: