imorgon bär det av till stockholm♥

denna dag har inte varit den bästa i mitt liv:(
for till världens bästa mormor imorse, vi for på vårdcentralen och fick en akuttid kl 13.30. Åkte hem och åt lunch sedan tillbaka till vårdcentralen för att kolla upp min förkylning och mitt öra som jag har haft problem med i snart 3 veckor...i onsdags när jag och sofia skulle till haparanda så slog det lock för örat när när jag satt och åt frukost och det fick jag minsann svar på idag varför det var hela lock, jag hade nämligen en örhängesstopp inne i örat. Den platta delen låg och tryckte mot trummhinnan, därav att jag hade ont. men dom såg också att jag har sår på trumhinnan och att jag har en inflammation i örat, jag fick ännu en till medicin och örondroppar.

Men imorgon ska jag försöka glömma min förkylning och allt annat för att då ska jag och min familj till stockholm, där lblir det grönalund skansen staaaan och lite annat roligt! jag hoppas att det blir kul för att detta är min näst sista vecka som jag är ledig sen väntas det jobb tills skolan börjar om och det känns jävligt...jobbigt:(
nu
ska jag slinga håret, packa och sedan ta ett skönt bad och sedan ska jag äntligen få se tv eftersom att vi sover hemma inatt!


en sådan, fast med röda prickar+galgar+nått till köket och nått mer köpte jag på ikea.

 ♥♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: