hemma från huvudstaden, (rikare än när jag for)

tog med mig datorn till sthlm men tror ni för de att jag har skrivit nått...sanningen är den att huset vi bodde i hade trådlöst internet men det slutade funka på våran dator så vi har inte kunnat använda datorn faktiskt.

har haft några skönt dagar i huvudstaden, vi var inte borta länge men det räckte och det var skönt att komma bort från skellefteå en stund. men vi hann iaf, stan, grönan, ikea, barkaby outlet. Vi har ätit massa god mat, åka massa tunnelbana och umgåtts med familjen.
faktiskt så shoppade jag inte mycke alls, nästan allting var ju på rea och eftersom att det bor en hel del människor där så var det mesta slut. hittade 2 par skor, 2linnen och köpte lite saker på ikea men det är nog allt, men då har jag ju ist sparat pengar som jag kan använda här hemma ist!
nu ska jag bege mig ut till stugan för middag sedan blir det kanske in till stan igen för häng. (hatar att det regnar...)ska vänta på att ipoden laddar klart sen åker jag.


och idag kom soya hem från mormor och morfar där hon har blivit sjuukt bortskämd!!
(igår fick jag även träffa amanda!!har saknat henna så jävla mke!)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: