tro hopp och kärlek

igår när jag skulle sova så mådde jag skit! vad ju och badade i piteå igår och när jag kom hem mådde jag bajs :(
så jag somnade inte förän vid 4 typ :( när jag vaknade hade jag ont i magen och sen så var jag trött som ett as ! ska snart bege mig till skolan, för två lektioner, jag känner mig inte peppad att cykla till skolan för 2 lektioner...men ikv ska vi till emma eftersom att hon idag fyller 18!!!
jag är ganska avundsjuk om jag säger så..men
nu ska jag gå och platta håret sen ska jag göra mig klar och åka till skolan, vi hörs kanske ikv ! :D
för nu ska jag nog inte ha någon paus längre för att jag vill kunan skriva lite ibland då och då så :$hahah

på fredag har jag prov i datakunnskaps prov, men det kmr kanske gå bra hoppas jag!- nu smink, kläder och håret!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: