jag älskar dig ♥♥♥♥

dagen har bestått av skola och födelsedagsfirande!
emma har tagit hål i naveln och det bli sjukt bra...sen fick hon en sminkning på mk av mig och petra (Y)
när jag kom hem från skolan stod mamma pappa och alva i hallen, jag fattade att det var nått, mamma har varit i umeå och fått besked....helvete vad jag hatar den där förbannade jävla sjukdommen. jag vill bara be nån att ta bort den från alla drabbade!! FORT
för mamma klarar inte detta en gång till!!! och inte vi heller, fy fan vad jag vill gråta och bara gå under jorden 1 månad eller 2, men bara att bita ihop och komma igen om det nu går ännu en gång!

Nu ska jag se aiks match, skulle egentligen plugga lite ikv men what to do när man bara tänker på annat och hur livet kommer att se ut för familjen Widmark om typ 3 månader...jaja, förlåt för alla svordommar och allt depp men det får ni stå ut med. hejdå


 fin bild, hahah...jag ÄLSKAR DIG MAMMA!!!!♥♥♥♥♥♥♥♥





















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: