vattenparasiten....

i lördags natt blev jag smittad av vattenparasiten...
när jag vaknade vid fyra tiden hade jag 40.2 i feber och det känndes som att jag skulle dö, gårdagen var bland det värsta jag har varit med om, låg i sängen hela dagen, och när det var dax att resa sig upp var jag tvungen att ha hjälp, jag orkade knappt stå på mina egna ben.
idag känns det lite bättre, men om jag har detta länge jadu då vet jag inte vad jag ska göra, för att det är SÅÅ jobbigt !!

jag ska ta och vila ett tag nu för nu har jag suttit upp i typ 7 min och är HELT slut!, vi hörs sen puss


iluvrichel loves you


Kommentarer
Postat av: Hanna

Krya!

2011-04-25 @ 10:46:33
URL: http://hannama.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: