nyårslöften

vaknade imorse för att jag skulle och handla men jenny, emma, och julia. vi skulle handla mat på maxi till imorn, det blev kyckling, kroketter men vitlök, vitlöksbröd, cola, chips, kiwi, choklad, annanas, jordgubbar! vi ska äta kyckling och kroketterna och brödet till middag, sen efterrätt ska vi äta frukt doppat i cholkad !! sen så blir det mys med brudnarna, vu får se vad kvällen bjuder på riktigt, vi ska nog ut lite senare ! ikv har jag sett hockey gånger 2, båda lagen man hejjade på vann ! nu ska jag sova snart för jag är typ sjuk...passande ?!?!? :( men jag ska vila så jag orkar imorn, på dagen vet jag inte vad som händer, kanske nått spännande, kan man iaf alltid hoppas !!





MINA NYÅRSLÖFTEN!!

GODISLÖFTE/CHIPS (CHIPSEN FÅR BARA ÄTAS PÅ HELGEN)
SKA BÖRJA SPARA PENGAR
SKA BÖRJA GYMMA OFTARE !
SKA UT OCH RESA DETTA ÅR ;) HAHAH

det var väl det jag kom på !
jag kommer inte klara godislöftet men jag ska göra mitt bästa !!


 imorn...nytt år nya möjligheter !!
skriver fler sen men från och med söndag gäller detta !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: